خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران:

اسناد تخلف در سازمان تامین اجتماعی را در اختیار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۳

چکیده: ‌ «رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران از در اختیار داشتن اسنادی در خصوص تخلفات مالی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی خبر داد / این اسناد به پرداخت‌های مالی از محل اعتبارات غیر شمول و واگذاری غیر قانونی املاک سازمان تامین اجتماعی اشاره دارد».

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران از در اختیار داشتن اسنادی در خصوص تخلفات مالی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

«غلامرضا خادمی‌زاده» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: این اسناد به پرداخت وجوهی اشاره دارد که توسط توسط مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و در قالب کمک‌های بلاعوض از محل اعتبارات غیر شمول پرداخت شده‌است.

وی بابیان اینکه اسناد یاد شده همچنین به موضوع واگذاری و خرید و فروش غیر قانونی املاک سازمان مثل ساختمان و زمین نیز اشاره دارد، ادامه تصریح کرد: هیات تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین تامین اجتماعی باید هر چه سریعتر، تخلفات صورت گرفته در تامین اجتماعی را اعلام کند.

به گفتهٔ آقای خادمی‌زاده، در صورت تعلل هیات تحقیق و تفحص در اعلام تخلفات این نهاد عمومی غیر دولتی، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران به عنوان یکی از شرکای اجتماعی روابط کار، اسنادش را منتشر می‌کند.

این سخنان در شرایطی بیان می‌شود که سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ششم ماه جاری از همه اشخاص حقیقی و حقوقی خواست که تا ۱۵ مهر ماه مستندات خود در خصوص تخلفات سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را در اختیار هیات تحقیق و تفحص قرار دهند.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران در پایان خواست که زمان قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز