خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه کارگران پتروشیمی بندر امام:

کارگران نماینده‌ای در شورای راهبردی پتروشیمی ماهشهر ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۲

چکیده: ‌ «مدیران شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر ادعا می‌کنند هدف تاسیس شورای راهبردی، پرداخت یکسان کمک‌های معیشتی و بسته‌های حمایتی به کارگران است اما تاکنون از نمایندگان کارگران برای شرکت در جلسات این شورا دعوت نکرده‌اند.»

نایب رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام از عملکرد شورای راهبردی مدیران شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر انتقاد کرد.

«عباس رضایی» در این باره به ایلنا گفت: مدیران شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر ادعا می‌کنند هدف تاسیس این شورا، پرداخت یکسان کمک‌های معیشتی و بسته‌های حمایتی به کارگران است اما تاکنون از نمایندگان کارگران برای شرکت در جلسات این شورا دعوت نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در جلسات قبلی شورای راهبردی از رئیس اداره کار و رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر دعوت شده است.

این فعال صنفی با اشاره به اعتصایات گسترده کارگران شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر در سال ۹۰ بیان کرد: شورای راهبردی از آن برهه و برای تصویب کمک‌های معیشتی به کارگران شکل گرفت.

رضایی با طرح پرسشی افزود: شورایی که به منظور حل مشکلات معیشتی کارگران تشکیل شده است چرا از دعوت نمایندگان کارگران به جلساتش خودداری می‌کند؟

وی با انتقاد از عدم موفقیت شورای راهبردی در یکسان سازی کمک‌های معیشتی و بسته‌های حمایتی پرداخت شده توسط شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر به کارگران، گفت: در برخی شرکت‌ها از کمک‌های معیشتی به کارگران خبری نیست و در سایر شرکت‌ها، این کمک‌ها یکسان پرداخت نمی‌شوند.

نایب رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام در پایان اظهار داشت: رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه از جمله مجتمع پتروشیمی بندر امام، شیمیایی رازی، فارابی، بوعلی، امیر کبیر، تندگویان، خوزستان، فجر، اروند، فناوران، غدیر و مجتمع پایانه و مخازن از اعضای شورای راهبردی به شمار می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز