خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره جدید کانون عالی شوراهای اسلامی کار تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۴

چکیده: «در مجمع عمومی کانون عالی شوراهای اسلامی کار که امروز در سالن تامین اجتماعی دهکده ساحلی بندر انزلی تشکیل شد، اعضای هیات مدیره کانون‌های هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان‌ها به همراه منتخبان شوراهای اسلامی کار با آرای خود، هیات مدیره و بازرسین جدید این تشکل رسمی کارگری را برگزیدند.»

هیات مدیره و بازرسین جدید کانون عالی شوراهای اسلامی کار انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، در مجمع عمومی کانون عالی شوراهای اسلامی کار که امروز در سالن تامین اجتماعی دهکده ساحلی بندر انزلی تشکیل شد، اعضای هیات مدیره کانون‌های هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان‌ها به همراه منتخبان شوراهای اسلامی کار با آرای خود، هیات مدیره و بازرسین جدید این تشکل رسمی کارگری را برگزیدند.

بر اساس این گزارش، آقایان «اولیا علی بیگی» ۱۱۱ با رای، «رحمت الله پورموسی» با ۹۷ رای، «احمد رضا معینی» با ۹۶ رای، «میر علی شیرافکن» با ۹۵ رای، «مهرزاد مویدی، ناصربرهانی و علی اکبررواقی» با ۹۴ رای، «محمد رضا بقائیان و هوشنگ درویشی» با ۹۲ رای، «چنگیز قاسمی» با ۹۱ رای و «ابوالفضل پوروفایی» با ۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره جدید کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور انتخاب شدند.

همچنین بر این اساس آقایان اسدی و امیری نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور انتخاب شدند.

در مورد بازرسان کانون عالی نیز در مجمع امروز آقایان «منصور ساکی» و «احمد معبودی» به عنوان بازرسین جدید این تشکل رسمی کارگری تعیین شدند.

گفتنی است بر اساس فصل ششم قانون کار ایران، سه تشکل «شورای اسلامی کار»، «انجمن صنفی» و «مجمع نمایندگان» وظیفه نمایندگی رسمی کارگران را بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز