خبرگزاری کار ایران

در واکنش به سخنان علی‌بیگی طرح شد؛

اعتراض به انتخابات اخیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۱

چکیده: «حبیبی که در مجمع عمومی روز ۱۶ آبان کانون عالی شوراهای اسلامی کار به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات دور جدید هیات مدیره این کانون عالی حضور داشته است، از اعتراض خود به نحوه برگزاری این مجمع عالی صنفی خبر داد»

به دنبال انتشار اظهارت روز گذشته رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، یکی از نامزدهای حاضر در این رقابت انتخاباتی از به ثبت رسیدن شکایت اعتراض خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

«حسین حبیبی» دبیر هیأت مدیره شوراهای اسلامی کار تهران در واکنش به اظهارات آقای علی‌بیگی رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور که روز گذشته به ایلنا گفته بود «بعید است در رابطه با مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره این تشکل عالی کارگری اعتراضی به ثبت برسد»، از ثبت شکایت خود در تاریخ ۲۰ آبان ماه خبر داد.

حبیبی که در مجمع عمومی روز ۱۶ آبان کانون عالی شوراهای اسلامی کار به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات دور جدید هیات مدیره این کانون عالی حضور داشته است، از اعتراض خود به نحوه برگزاری این مجمع عالی صنفی خبر داد و گفت: مجمع انتخاباتی یاد شده دارای ایرادهای شکلی و ماهوی بوده‌ است. من نیز در همین رابطه اعتراض مکتوب خود را در تاریخ ۲۰ آبان ماه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده‌ام.

مسئول شورای اسلامی کار شرکت کشتی‌رانی والفجر با بیان اینکه این اعتراض مکتوب در زمان تحویل به شماره ۱۴۳۵۹۵ در دبیرخانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده‌ است، در خصوص دیگر اظهارات رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: پاسخ آقای اولیا علی بیگی نیز در روزهای آینده به ایلنا ارسال خواهد شد.

این اظهارت در حالی مطرح شده است که روز گذشته «اولیاء علی بیگی» در مقام رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، با بیان اینکه مطابق قانون معترضان یک هفته کاری مهلت دارند اعتراض کتبی خود را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل دهند، گفته بود: تا این لحظه هیچ اعتراضی در رابطه با انتخابات اخیر هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور ثبت نشده است و با توجه به قانونی بودن روند تشکل مجمع بعید است در فرصت باقی‌مانده نیز اعتراضی در این رابطه به وزارت کار ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز