خبرگزاری کار ایران

برای طی کردن تشریفات قضایی:

کارگران بازداشتی پلی اکریل به دادسرای مبارکه منتقل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۸۶

چکیده: ‌ «کارگرانی که بامداد پنج شنبه هفته گذشته(۳۰ آبان ماه) از سوی نهادهای نظارتی بازداشت شدند از زندان دستگرد واقع در ۱۳ کیلومتری شمال شهر اصفهان به دادگستری شهرستان مبارکه منتقل می‌شوند.»

نمایندگان کارگران پلی‌اکریل اعلام کرده‌اند که چهار کارگر بازداشتی پلی اکریل از زندان دستگرد واقع در ۱۳ کیلومتری شمال شهر اصفهان برای طی کردن تشریفات قضایی به دادگستری شهرستان مبارکه منتقل می‌شوند.

یکی از نمایندگان کارگران که نخواست نامش فاش شود در این باره به ایلنا گفت: به خانواده های کارگرانی که بامداد پنج شنبه هفته گذشته(۳۰ آبان ماه) از سوی نهادهای نظارتی بازداشت شده‌اند گفته شده چهار کارگر بازداشتی به زودی به دادگستری شهرستان مبارکه منتقل می‌شوند.

به گفته وی، نهادهای مسئول دولتی و نظارتی با گذشت بیش از ۴۸ ساعت از بازداشت این ۴ کارگر، در خصوص علت بازداشت آنها توضیحی نداده‌اند.

گفتنی است «جواد لطفی»، «عباس حقیقی»، «کیومرثرحیمی» و «احمد صابری» چهار کارگری هستند که با ادامه دور دوم اعتراضات کارگران پلی‌اکریل اصفهان بازداشت شدند.

هر چند در روزهای اولیه دور دوم اعتراضات کارگران پلی‌اکریل اخباری از تهدید نمایندگان کارگران شنیده می‌شد، اما فرماندار شهرستان مبارکه روز سه شنبه(۲۷ آبان‌ماه) در گفتگو با ایلنا اعمال تهدید علیه کارگران معترض را تکذیب کرده بود.

تلاش‌های خبرنگاران ما برای تماس با استانداری اصفهان و فرمانداری مبارکه تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز