خبرگزاری کار ایران

۲۰۰ کارگر پیمانی پالایشگاه آبادان بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۸

چکیده: «علاوه بر اخراج ۲۰۰ کارگر، گفته می‌شود قرارداد ۵۰ کارگر دیگر نیز بصورت معلق در آمده و احتمال اخراج این کارگران نیز در روزهای آینده وجود دارد.»

یک فعال کارگری در خوزستان از اخراج ۲۰۰ نفر از کارگران یکی از پیمانکاران پالایشگاه آبادان به نام شرکت «ساختمان نصب» خبر داد.

«مصطفی نظری» نماینده محوری کانون شوراهای اسلامی کار در شهرستانهای آبادان و خرمشهر در تشریح جزئیات این خبر به ایلنا گفت: شرکت پیمانکاری «ساختمان نصب» از پیمانکاران وابسته به پالایشگاه آبادان که در زمینه ساخت و نصب تاسیسات نفتی فعالیت دارد به تازگی پس از اتمام بخشی از پروژه‌های‌اش، قرارداد ۲۰۰ کارگر را خاتمه داد.

این فعال کارگری با اشاره به اشتغال ۵۰۰ کارگر در این شرکت پیمانکاری، گفت: علاوه بر اخراج ۲۰۰ کارگر، گفته می‌شود قرارداد ۵۰ کارگر دیگر نیز بصورت معلق در آمده و احتمال اخراج این کارگران نیز در روزهای آینده وجود دارد.

او با بیان اینکه سه ماه از حقوق ماههای شهریور، مهر و آبان ماه این کارگران به تاخیر افتاده است افزود: پروژهای در دست اقدام این شرکت پیمانکاری «ساختمان نصب» در فاز سه پالایشگاه آبادان در حال اتمام است و شرکت پیمانکاری دیگری بنام «جندی شاپور» برای ادامه فعالیت‌های تاسیساتی با پالایشگاه آبادان همکاری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز