خبرگزاری کار ایران

استخدام راحت‌تر با «بانک رزومه» دیوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۳۸

با استفاده از امکان جدید «بانک رزومه» کارفرماها به رزومه هزاران کارجو دسترسی پیدا می‌کنند و افراد جویای کار هم می‌توانند راحت‌تر به شغل مورد نیازشان برسند.

امکان جدید «بانک رزومه» که به تازگی به پلتفرم دیوار اضافه شده به کارفرماها و کارجوها کمک می‌کند سریع‌تر از گذشته یکدیگر را پیدا کنند.

شرکت‌ها و کارفرماهایی که قصد جذب سریع و راحت نیرو، بدون نیاز به انتشار آگهی‌ در پلتفرم‌های مختلف را دارند می‌توانند از طریق «بانک رزومه» به مشخصات هزاران کارجو دسترسی داشته باشند و بعد از بررسی رزومه آن‌ها، افراد مورد نیاز خود را انتخاب و استخدام کنند.

در این بخش جدید، افراد جویای کار هم می‌توانند رزومۀ خود را (مشابه آگهی در دسته‌های دیگر) منتشر کنند. اگر کارجو هستید می‌توانید از طریق وب‌سایت دیوار وارد دسته جدید بانک رزومه شوید و در بخش ثبت‌رزومه اطلاعات خود را ثبت کنید.

اولین نسخه «بانک رزومه» به تازگی برای شهر تهران فعال شده و قرار است پس از مدتی در شهرهای دیگر هم در دسترس کاربران قرار گیرد.

سال گذشته حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از طریق دیوار توانستند کار پیدا کرده و استخدام شوند. این امکان جدید می‌تواند باعث شود که افراد بیشتری به شغل مورد نظرشان برسند و کارفرماها هم سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته نیروی مدنظرشان را پیدا کنند.

برای استفاده از «بانک رزومه» می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز