خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی رانندگان بیرجند:

افزایش قیمت لوازم جانبی در پی اجرای فاز دوم هدفمندی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۴۲

«دولت باید افزایش قیمت لوازم جانبی خودروهای سنگین را که در پی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اتفاق خواهد افتاد را کنترل کند تا معیشت رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بیش از این آسیب نبیند».

رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بیرجند نسبت به گران شدن بهای لوازم جانبی خودروهای سنگین در پی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها هشدار داد.

«علی اکبر ایزد پناه» در این باره به ایلنا گفت: دولت باید افزایش قیمت لوازم جانبی خودروهای سنگین را که در پی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اتفاق خواهد افتاد را کنترل کند تا معیشت رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بیش از این آسیب نبیند.

وی با اشاره به افزایش ۳ برابری قیمت لاستیک پس از اجرای مرحله اول قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، افزود: رانندگان خودروهای سنگین همانند سایر اقشار جامعه نگران کاهش قدرت خریدشان بعد از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها هستند.

به گفته ایزد پناه، با رفع بخشی از تحریم‌ها و احتمال واردات قطعات خودروهای سنگین در آینده نزدیک، تولیدکنندگان قطعاتشان را وارد بازار کرده‌اند که باعثشده قیمت‌ها در ماه‌های گذشته ثابت بماند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بیرجند در پایان با اشاره به تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی دولت برای خروج ناوگان فرسوده از حمل و نقل، اظهار کرد: قیمت خودروهای سنگین از بعد از اجرای مرحله اول قانون هدفمند سازی یارانه‌ها افزایش بیش از سه برابری داشته و از ۱۰۰ میلیون به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان رسیده، بنابراین تسهیلات دولت به رانندگان برای خروج خودروهای سنگین از ناوگان حمل و نقل در برابر قیمت این خودرو‌ها ناچیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز