خبرگزاری کار ایران

انتخابات کانون انجمن‌های صنفی کارگری ساختمانی قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۹۳

«قاسم باباخانلو»، «رمضان خانکش»، «علی درویش»، «علی اسدی»، «عباس شیری»، «بیت الله کریمی» و «ابراهیم خادمی» به عنوان به عنوان اعضای هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی استان قم انتخاب شد.

اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی استان قم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، انتخابات کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی استان قم، با حضور نماینده اداره کار پنج‌شنبه شب گذشته در سالن جلسات خانه کارگر استان قم برگزار شد.

طبق این گزارش، انتخابات با حضور نماینده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر و رئیس کانون انجمن‌های کارگری استان قم، برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی استان قم برگزار شد.

در این انتخابات، ۹ نفر برای اعضای هیئت مدیره و پنج نفر برای بازرسین کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران استان قم کاندیدا شدند.

بر اساس دستور جلسه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، پنج نفر عضو اصلی هیئت مدیره و دو نفر به عنوان عضو علی البدل و برای بازرسین، یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی انتخاب می‌شدند.

از بین افرادی که کاندیدا شده بودند، به ترتیب: «قاسم باباخانلو»، «رمضان خانکش»، «علی درویش»، «علی اسدی» و «عباس شیری» به عنوان اعضای هیئت مدیره اصلی کانون و «بیت الله کریمی» و «ابراهیم خادمی» به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

برای بازرسین نیز، «میثم گودرزی» به عنوان بازرس اصلی و «صفر باباخانلو» به عنوان بازرس علی البدل کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی استان قم انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز