خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار خوزستان:

مجوز مراکز کاریابی غیر فعال لغو می شود

کد خبر : ۱۷۲۶۹۴

در صورت مشاهده کم کاری و فعالیت غیر مطلوب مراکز کاریابی، نسبت به لغومجوز آن‌ها اقدام خواهد شد / در حال حاضر ۳۴ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در استان فعال هستند که فعالیت تعدادی از آن‌ها بسیار کمتر از حد انتظار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در صورت مشاهده کم کاری و فعالیت غیر مطلوب مراکز کاریابی، نسبت به لغومجوز آن‌ها اقدام خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «هوشمند صفائی» هدف از ایجاد مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی را شناسایی فرصت‌های شغلی و تامین نیروی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی دانست.

وی گفت: در حال حاضر ۳۴ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در استان فعال هستند که فعالیت تعدادی از آن‌ها بسیار کمتر از حد انتظار است. در صورتی که در ۶ ماه نخست امسال نتوانند حداقل به کارگماری مورد انتظار را محقق کنند مجوز آن‌ها لغو می‌شود.

وی فعالیت تعدادی از کاریابی‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و خواستار تلاش بیشتر دفا‌تر برای شناساسی فرصت‌های شغلی و هدایت کارجویان و نیز مشاوره کارفرمایان به منظور بهبود فضای بازار و تسریع روند کاریابی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: در نظر داریم ظرفیت کیفیت کار دفا‌تر کاریابی‌ها را با توجه به تفاهم نامه‌های منعقده با تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و معرفی توان و عملکرد آن‌ها در سطح جامعه ارتقا دهیم. باید شرایطی فراهم کنیم تادر همه شهرستان‌های استان حداقل یک دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی فعال برای هدایت و راهنمایی کارجویان ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز