خبرگزاری کار ایران

ایران و مرکز آموزش I. L. O تفاهم‌نامه امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۶۲

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعیین چارچوب همکاری ها با مرکز بین المللی آموزش سازمان بین المللی کار(تورین - ایتالیا) یک یاداداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعیین چارچوب همکاری ها با مرکز بین المللی آموزش سازمان بین المللی کار(I. L. O در تورین - ایتالیا) یک یاداداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی «محمد تقی حسینی» قائم مقام وزیر در امور بین الملل در حاشیه یکصدو سومین کنفرانس بین المللی کار در ژنو یک یادداشت تفاهم همکاری با خانم «پاتریشیا اودونوان» مدیر مرکز آموزش بین المللی سازمان بین المللی کار - تورین ایتالیا امضا کردند.

حسینی پس از امضای این یداداشت تفاهم همکاری گفت: هدف از انعقاد این سند تعیین اولویت های موضوعی برای همکاری های آتی و فعالیتهای جدی برای همکاری در یک دوره دو ساله(۱۵-۲۰۱۴) می باشد.

وی گفت: بر اساس این تفاهمنامه آموزش قضات در زمینه استانداردهای بین المللی کار، آموزش بازرسان کار، توسعه اشتغال جوانان، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، آموزش اشتغال با تاکید بر خدمات آموزش از راه دور برای بازرسان کار و اطلاع رسانی بازارکاراز اولویت های اصلی برای همکاری دو جانبه تعیین گردیده است.

قائم مقام وزیر در امور بین الملل وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی افزود: مرکز آموزش بین المللی سازمان بین المللی کار(تورین) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهورری اسلامی ایران، علاوه بر موارد فوق موافقت نمودند، بطور مشترک ساز و کار همکاری با کشورهای جنوب – جنوب را در زمینه حضور کار آموزان از کشورهای عراق، افغانستان، لبنان و تانزانیا در دوره های آموزش سازمان بین المللی کار - تورین تحت حمایت دولت ایران بررسی می کنند.

وی افزود: برگزاری دور ه آموزشی آشنایی با مفاهیم و ابزار تسهیل ایجاد مشاغل سبز برای جوانان، با تمرکز بر بخش های کاربر مانند ساختمان و توریسم، از جمله اولویت های موضوعی توسعه اشتغال جوانان و توسعه مهارت در این یادداشت تفاهم است.

وی گفت: براساس این یادداشت تفاهم همچنین دوره آنلاین آشنایی با بازرسی کار، دوره خود آموزی از راه دور در زمینه ترویج مشاغل سبز، پشتیبانی تعلیم آنلاین برای مربیان جدید ارائه می شود.

حسینی افزود: همچنین طرفین سعی می کنند در زمینه های مثل طراحی، سازماندهی و اجرای آموزش های موقت و برنامه های فراگیر با حضور کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاهها همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز