خبرگزاری کار ایران

یک پرستار خبر داد:

ابهام در برگزاری آزمون به کارگیری پرستاران قراردادی

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۷۱

با وجود اعلام وزارت بهداشت و ثبت نام متقاضیان برای اشتغال با قرارداد کار معین، ‌ روی کارت ورود به جلسه شرکت کنندگان درج شده بود که این آزمون جهت استخدام شرکتی است.

یک پرستار شرکت کننده در آزمون به کارگیری پرستاران قراردادی گفت پرستاران با توجه به اعلام قبلی وزارت بهداشت به قصد اشتغال با قرارداد کار معین در دانشگاههای علوم پزشکی در این آزمون شرکت کرده بودند اما روی کارت ورود به جلسه آنان درج شده بود این آزمون جهت استخدام شرکتی است.

«حمید جهانخواه» با اشاره به آزمون به کارگیری پرستاران قراردادی که دیروز(جمعه ۶ تیر) برگزار شد، به ایلنا گفت: پرستاران به امید انعقاد قرارداد مستقیم با دانشگاههای علوم پزشکی در این آزمون شرکت کردند اما هنگامی که متوجه تذکر روی کارت شدند، تعدادی از آن‌ها از شرکت در آزمون منصرف شدند.

این عضو هیات مدیره نظام پرستاری شیراز ادامه داد: بنا بود که بعد از اعلام نتایج، متقاضیان پذیرفته شده به مدت ۸۹ روز در بیمارستان‌های خصوصی مشغول به کار شوند و پس از آن در صورت موافقت کارگزینی به صورت قرارداد مستقیم با دانشگاه در آن بیمارستان کار کنند.

وی افزود: اما تذکر روی کارت خبر از استخدام شرکتی می‌داد. پرستارانی که به امید اشتغال در دانشگاه‌های علوم پزشکی با قرارداد مستقیم در آزمون شرکت کرده‌ بودند، ترجیح می‌دهند با وجود همه مشکلات در بیمارستان‌های خصوصی کار کنند تا اینکه با استخدام شرکتی در بیمارستان‌های دولتی با آن حجم بالای کار مشغول به کار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز