خبرگزاری کار ایران

فرصت یک ماه وزیر کار برای پاسخ به مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۶۶

نحوه مدیریت شرکت شستا، سازمان هواپیمایی آسمان و شرکت پتروشیمی ایلام، اصلاح احکام بازنشستگان آموزش و پرورش و ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی تبریز از اهم پرسش های مطرح شده بودند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از فرصت یک ماهه نمایندگان ایلام - بجنورد و تبریز به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوالات این دو نماینده و انجام پیگیری های و اقدامات لازم توسط وی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، «احمد شوهانی» نماینده ایلام پرسشی را در مورد نحوه مدیریت شرکت شستا، سازمان هواپیمایی آسمان و شرکت پتروشیمی ایلام مطرح کرد که پس از توضیحات ارائه شده توسط وزیر، نماینده سوال کننده یک ماه به وزیر فرصت داد تا اقدامات لازم را صورت دهد.

«محمداسماعیل سعیدی» افزود: در ادامه نیز «محمدحسین فرهنگی» نماینده مردم تبریز سوالی را در مورد اصلاح احکام بازنشستگان آموزش و پرورش که در آن قانون مدیریت خدمات کشوری لحاظ نشده بود مطرح کرد که در این مورد نیز وزیر از نماینده سوال‌کننده یک ماه فرصت خواست تا پیگیری‌های لازم را در این زمینه صورت دهد.

وی ادامه داد: پرسش دیگر این نماینده در مورد ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی در تبریز بود که در این ارتباط نیز مقرر شد تا یک گروه کارشناسی موضوع را ظرف مدت ۱۰ روز بررسی و نظر این گروه کارشناسی مورد پذیرش سازمان تأمین اجتماعی و نماینده سوال‌کننده باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین یادآور شد: «موسی‌الرضا ثروتی» نماینده مردم بجنورد نیز سوالی را در مورد انتصابات مدیران کل استان از وزیر کار داشت که به دلیل کمبود وقت بررسی این سوال به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز