خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت اعلام کرد:

نیمی از کارمندان نفت اضافه‌اند / اعلام نتایج آزمون استخدامی تا ۱۰ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۶۵

«پیش از دولت گذشته و در زمان خروجم از وزارت نفت ۸۰ هزار کارمند داشتیم اما امروز با وجود واگذاری پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های نفت ۱۵۰ هزار کارمند داریم که قطعاً نیمی از آنان نیروی اضافه هستند.»

وزیر نفت از اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران تا ۱۰ روز دیگر خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ «بیژن نامدارزنگنه» در یک برنامه تلویزیونی در خصوص دلایل تأخیر اعلام آزمون‌های استخدامی در سال ۹۲ اظهار داشت: «از این‌که تعداد زیادی از جوانان ما با مشکل بیکاری روبه‌رو هستند شرمنده‌ام و معتقدم که دولت باید با رونق بازار اشتغال، کاری برای آن‌ها انجام دهد؛ چرا که امروز در هیچ خانه‌ای نیست که چند نفر بیکار نباشند».

وزیر نفت با اشاره به تعداد نیروی کار در وزارت نفت بیان کرد: پیش از دولت گذشته و در زمان خروجم از وزارت نفت ۸۰ هزار کارمند داشتیم اما امروز با وجود واگذاری پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های نفت ۱۵۰ هزار کارمند داریم که قطعاً نیمی از آنان نیروی اضافه هستند.

نامدارزنگنه یادآور شد: در صورتی‌که نرخ رشد اقتصادی در کشور مثبت شود، به میزان قابل توجهی مشکل اشتغال برطرف خواهد شد اما امروز در وضع بدی قرار داریم که به‌دلیل تصمیمات متعدد و یک‌شبه دولت قبلی بر ما تحمیل شده است و نخست باید از آن خارج شویم.

به گفته این مقام مسئول شرکت نفت درخواست خود را برای جذب شماری از افراد یادشده به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری ارسال کرده‌ایم تا پس از تأیید آن، استخدام این افراد صورت گیرد.

لازم به یادآوری است، دراخبار روز گذشته ایلنابیش از ۱۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت خواستار روشن شدن وضعیتشان بعد از گذشت ۱۶ ماه سرگردانی شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز