خبرگزاری کار ایران

معوقات حقوقی کارکنان نیروگاه برق دماوند پرداخت شد

کد خبر : ۱۹۷۵۷۳

«کارفرما در این‌ماه تغییرات حکمی ناشی از ارتقای درجه تحصیلی را انجام داده و سختی کار کارگران و معوقات حقوقی کارگران نیروگاه را پرداخت کرده است».

عضو هیئت مدیره اتحادیه کارگران آب و برق ایران از پرداخت معوقات حقوقی کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشت(دماوند) خبر داد.

«مهدی عقبایی» در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: کارفرما در این‌ماه تغییرات حکمی ناشی از ارتقای درجه تحصیلی را انجام داده و سختی کار کارگران و معوقات حقوقی کارگران نیروگاه را پرداخت کرده است.

این فعال کارگری با بیان این‌که در گفتگوهایی که با کارگران داشتیم، تغییرات احکام کارگران در این ماه انجام شده، ادامه داد: تنها معوقات رفاهی چون، حق سفر و حق لباس مانده است که در حال پیگیری این مطالبات نیز هستیم.

وی همچنین از برگزاری جلسه نمایندگان کارفرمایی و اتحادیه کارگران آب و برق ایران در روزهای آتی جهت پیگیری‌ باقی مطالبات کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشتخبر داد.

لازم به‌ یادآوری است به‌دنبال تجمع‌های گذشته کارگران در نیروگاه برق دماوند در خصوص پرداخت مطالبات معوق خود، کارفرما(شرکت مدیریت تولید برق دماوند) وعده پایان مرداد ماه برای حل مشکلات کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشت را به نمایندگان کارگری داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز