خبرگزاری کار ایران

عضو شورای کارگری مجتمع سیمان تهران؛

فروش زیر قیمت مصوب مشکل کارخانه سیمان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۲۸

«کارخانجات تولید سیمان شهرستان‌ها با فروش زیر قیمت مصوب سیمان کشور در تهران و دیگر شهرستان‌های کشور فضای ناسالم غیررقابتی را به‌وجود آورده‌اند.»

عضو شورای اسلامی کار مجتمع سیمان تهران «فروش زیرقیمت مصوب سیمان» توسط شرکت‌های سیمان کشور را از مشکلات «مجتمع سیمان تهران» عنوان کرد.

«سعید علی‌عسگری» در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: کارخانجات تولید سیمان شهرستان‌ها با فروش زیر قیمت مصوب سیمان کشور در تهران و دیگر شهرستان‌های کشور فضای ناسالم غیررقابتی را به‌وجود آورده‌اند.

وی افزود: بر اساس توافقی که دولت، اتحادیه انجمن‌های تولیدکننده سیمان و سازمان حمایت از مصرف کننده انجام گرفته فروش هر تن سیمان بالغ بر ۱۲۰ هزار تومان است.

سرپست برق ۶۳ کیلوولت مجتمع سیمان تهران ادامه داد: «اشباع سیمان» در کارخانه یکی دیگر از مشکلات کارخانه سیمان تهران و دیگر مجتمع‌های تولید سیمان است که رکود اقتصادی کشور، توقف ساخت و ساز در کشور و افزایش بهای حامل‌های انرژی مسبب این مشکل است.

عضو شورایاسلامی کار کارخانه سیمان تهران با اشاره به کیفیت و شرایط تولیدی سیمان این کارخانه تصریح کرد: این شرکت‌ها با بازاریابی‌های جزیی برای «مصارف خانگی» در تهران و شهرستان‌ها اقدام به فروش محصولاتشان می‌کنند اما «کیفیت محصولات» این شرکت‌ها با سیمان تهران قابل مقایسه نیست.

وی در تشریح «کیفیت تولید سیمان» ادامه داد: انتخاب سوخت مناسب(گاز) کوره‌ها، نظارت آزمایشگاه‌ها بر روند تولید، نصب فیلترهای تصفیه دود کوره‌ها در صنایع سیمان تهران حرف اول را می‌زند.

علی‌عسگری با تاکید بر این نکته که این مشکلات خللی در سیستم پرداختی و رفاهی کارگران این کارخانه به وجود نیاورده است، ادامه داد: کارخانه با تعطیلی دو کوره قدیمی ۱ و ۲ تعاملی سبز با محیط زیست در پیش گرفته است.

عضو شورای کارگری مجتمع سیمان تهران با اشاره به کمبود نیروی کار در کارخانه و شرایط موجود اقتصادی کشور، ادامه داد: با وجود این مشکلات کارخانه با برگزاری آزمون ۷۰ نفر برق‌کار و مکانیک جذب کرده و تعدیل نیروها به دلیل بازنشستگی بوده است.

لازم به یادآوری است، مجتمع سیمان تهران شرکت مادر است که کارخانجات سیمان ایلام، هگمتان، لوشان، نهاوند، گیلان سبز، پیوند گلستان، پریفاب زیر مجموعه این شرکت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز