خبرگزاری کار ایران

این بار مقابل ساختمان آموزش و پرورش انجام گرفت؛

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی برای دومین روز متوالی / خبر تکمیلی

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۲۵

صدها تن از مربیان پیش دبستانی صبح امروز(دوشنبه ۱۷ شهریور) مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند / پلیس پلاکاردهای مربیان پیش دبستانی معترض را از آنان گرفته است.

صدها تن از مربیان پیش دبستانی صبح امروز(دوشنبه ۱۷ شهریور) مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع کنندگان به صدور بخشنامه اخراج مربیان پیش دبستانی، اجرا نشدن قانون تعیین تکلیف آنان، استنکاف دولت از تخصیص ردیف بودجه استخدامی و توهین آقای عسگری آزاد، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در صحن علنی مجلس(که مربیان پیش دبستانی را بی‌سواد خوانده بود) معترض‌اند.

بر اساس این گزارش، تا این لحظه مقام مسئولی از وزارت آموزش و پرورش در جمع معترضان حاضر نشده است. این در حالی است که مقام‌های این وزارتخانه در تجمعات پیشین به آنان قول داده بودند تکلیف استخدامشان امروز مشخص شود.

منابع ایلنا حاضر در تجمع در عین حال گزارش داده‌اند پلیس پلاکاردهای مربیان پیش دبستانی معترض را از آنان گرفته است.

این مربیان دیروز(یکشنبه ۱۶ شهریور) نیز مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کرده بودند و به آنان وعده داده شده بود امروز به مطالبات‌شان رسیدگی شود.

لازم به ذکر است وزیر آموزش و پرورش پیش‌تر قول داده بود آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی ۱۷ مرداد برگزار شود اما این آزمون به دلیل آنچه «اختصاص نیافتن ردیف بودجه از سوی دولت» اعلام شد، برگزار نشده است.

تکمیلی ساعت ۱۷

مربیان پیش‌‌دبستانی که از صبح امروز(دوشنبه ۱۷ شهریور) مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده‌ بودند، از ساعتی پیش وارد خیابان سپهبد قرنی شدند بطوری که اکنون یک باند از این خیابان بسته‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع کنندگان با سردادن شعار «مربی می‌میرد توهین نمی‌پذیرد»، نسبت به آنچه «توهین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در صحن علنی مجلس» خوانده‌اند اعتراض کردند.

خبرنگار ایلنا در عین حال ‌شمار ماموران پلیس مقابل وزارت آموزش و پرورش را پر تعداد توصیف کرده است اما رفتاری نامناسب از آنان با تجمع کنندگان گزارش نشده است.

یکی از مربیان پیش دبستانی به خبرنگار ایلنا گفته «محمد بطحایی»، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ساعاتی پیش در جمع معترضان حاضر شده و آنان را تلویحا تهدید کرده است که دیگر مقابل مجلس و نهاد ریاست جمهوری تجمع نکنند.

به گفته او، آقای بطحایی به مربیان پیش دبستانی گفته «دیگر برای استخدام خود در آموزش و پرورش تجمع نکنید چرا که به جایی نمی‌رسید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز