خبرگزاری کار ایران

وعده مدیرکل کار البرز به کارگران متروی کرج

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۹۰

علی ایمانی، هدف از بازدید از این پروژه عظیم عمرانی را بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور کارگران مترو در راستای اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور توصیف کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در بازدید از پروژه قطار شهری کرج به کارگران وعده داد که شغل آنان در کمیته تطبیق و تشخیص مشاغل سخت و زیان آور استان بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا در کرج، علی ایمانی، هدف از بازدید از این پروژه عظیم عمرانی را بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور کارگران مترو در راستای اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور توصیف کرد و گفت: کارهایی که بصورت حفاری در زیر زمین و یا در ارتفاعات صورت می‌گیرد به صورت فطری و ذاتی در زمره کارهای سخت و زیان آور تلقی می‌شوند و کار در تونل‌های مترو و مشاغلی از این دست نیز دارای ماهیتی سخت و زیان آور هستند که باید به آن توجه ویژه‌ای نمود که البته تشخیص آن با کمیته تطبیق و تشخیص مشاغل سخت وزیان آور خواهد بود.

ایمانی تصریح کرد: با توجه به سختی شرایط کار در تونل‌های مترو این کارگران می‌توانند از مزایای مشاغل سخت و زیان آور استفاده کنند و در همین راستا با درخواست مدیریت قطار شهری کرج نسبت به بررسی سخت و زیان آور بودن مشاغل کارگران و کارکنان پروژه قطار شهری کرج در کمیته تطبیق و تشخیص مشاغل سخت و زیان آور استان اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در بازدید از روند پیشرفت پروژه بزرگ قطار شهری کرج با قدردانی از مسئولان و زحمات شبانه روزی کارگران فعال در پروژه قطار شهری کرج اظهار کرد: پروژه قطار شهری کرج، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان است که با تلاش‌های بی‌وقفه کارگران و مسئولان در حال احداثبوده و با پیشرفت‌های خوبی که داشته است شهر کرج شاهد به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ در آینده درصورت تامین اعتبارات لازم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز