خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر هرمزگان:

برای کاهش آلودگی های شغلی هرمزگان هنوز چاره جویی نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۹۱

«در منطقه غرب استان هرمزگان فضای آلوده و آلاینده‌های مخرب و سرطان زا، محیط زیان آور و خطرسازی را برای کارگران ایجاد کرده است / توجه به کاستن این آلودگی‌ها ضروری است صورت پذیرد اما تاکنون اقدام جدی در این زمینه انجام نشده و کماکان این آلودگی‌ها گریبانگر این بخش از صنایع شده است».

همایش هیئت‌های اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور با هدف رفع مشکلات و موانع پیش روی جامعه کارگری در بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا «محمد دریانوس» دبیر اجرایی تشکلات خانه کارگر هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در این همایش ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از اعضای هیئت اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور حضور خواهند داشت.

وی همچنین در تشریح مشکلات کارگران استان هرمزگان گفت: در بحثمشکلات کارگری با مسائلی چون عدم ساماندهی نیرو‌ها ی کار در حوزه دریا و صنایع دریایی هستیم که تاکنون برای حل این مشکل رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

دریانوس با بیان اینکه غرب هرمزگان قلب اقتصادی کشور محسوب می‌شود بیان کرد: در این منطقه فضای آلوده و آلاینده‌های مخرب و سرطان زا، محیط زیان آور و خطرسازی برای کارگران ایجاد کرده و با وجود آنکه باید برای کاستن اینن آلودگی‌ها چاره اندیشی کرد امارا تاکنون هیچ اقدام جدی در این زمینه انجام نشده است و کماکان این آلودگی‌ها گریبانگر این بخش از صنایع شده است.

وی تغییرات مدیریتی در بخش اداره کار استان را مثبت و رضایت بخش ارزیابی کرد و اظهار داشت: با این تغییرات توانسته‌ایم تعامل خوبی با سازمان تامین اجتماعی، سازمان فنی و حرفه‌ای و بخش صنعت و صنایع ایجاد کنیم که این تعامل موجب حمایت بیشتر نسبت به جامعه کارگر ی شده است.
وی همچنین در خصوص افزایش اخیر بهای نان گفت: گران شدن ۳۰ درصدی نرخ نان از سوی دولت بدون توجه به معیشت و مشکلات قشر کارگری نیازمند چاره اندیشی و تمهیدات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز