خبرگزاری کار ایران

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز دانشجو؛

دانشگاه‌، سنگر مبارزه و جهاد علمی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۷۱

۱۶ آذر، روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است.

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز دانشجو آمده است: دانشگاه‌های ایران سنگر مبارزه و جهاد علمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز دانشجو طی صدور بیانه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز، روز دانشجو را به جامعه دانشگاهی گیلان تبریک گفت.

دربخش‌هایی از این بیانیه آمده است: ۱۶ آذر، روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. روز دانشجو نمایانگر روح عدالت طلبی، استکبار ستیزی و آزادی خواهی دانشجویان ایران در پرتو اسلام ناب محمدی است. دلیر مردانی که خود را در امتداد مظلومیت همه مستضعفان، محرومان و ستم‌دیدگان در برابر مستکبران تاریخ می‌دیدند وهرگز سلطه استکبار را حق مردم ایران نمی‌دانستند.

در این بیانیه افزوده شده است: امروز دانشگاه‌های ایران سنگر مبارزه و جهاد علمی است. در منطقه‌ای که فتنه گران از هرسو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که ثمره خون‌های پاک هزاران جوان دلباخته مکتب عاشوراست، نشانه رفته‌اند، دانشجویان عزیزمان به عنوان قشر آگاه و علمی جامعه وظیفه‌ای صدچندان بر دوش دارند و در این شرایط که به فرموده رهبر معظم انقلاب، افسران جنگ نرم در خط مقابله با دشمنان داخلی و خارجی هستند، بایستی آمادگی علمی و بصیرتی خود را در تمام زمینه‌ها افزایش دهند.

این بیانیه خاطر نشان می‌کند: اینجانب ضمن بزرگداشت این روز ملی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، دانشجویان را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله‌های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش‌های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از درگاه حضرت باری تعالی خواستار دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز