خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان:

تسهیلات اجتماعی زنان شاغل را افزایش می دهیم

کد خبر : ۱۱۳۰۴۶

لازم است تسهیلات اجتماعی زنان شاغل را افزایش دهیم و افزایش این تسهیلات در برنامه‌های ماست / جنبه‌هایی که تاکنون مغفول مانده را در دستور کار قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تعادل و توازن بین جنبه‌های مختلف زندگی زنان ایجاد شود.

ایلنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: با افزایش مرخصی زایمان زنانه به ۹ ماه تا آنجا که به ضرر حضور اجتماعی زنان نباشد موافقم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه مراسم معارفه‌اش که امروزدر سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: این لایحه اگر چه در کوتاه مدت به نفع زنان است اما در دراز مدت به ضرر حضور اجتماعی زنان و بحثاشتغال است

وی تصریح کرد: معتقدم به جای ارائه چنین طرح‌هایی بهتر است تسهیلات زنان شاغل افزایش یابد و این موضوع را به عنوان یکی از برنامه‌هایم در دستور کار قرار می‌دهم.

مولاوردی در ادامه درباره اقدامات انجام شده در حوزه زنان اظهارداشت: جنبه‌هایی که تاکنون مغفول مانده را در دستور کار قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تعادل و توازن بین جنبه‌های مختلف زندگی زنان ایجاد شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: لازم است تسهیلات اجتماعی زنان شاغل را افزایش دهیم و افزایش این تسهیلات در برنامه‌های ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز