خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان:

عملیات میدانی ششمین پیمایش ملی ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۶۵

پیمایش های ملی ارزش ها و نگرش های جوانان، هر سه سال یکبار انجام و نتایج آن در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های حوزه جوانان اعمال می شود.

ایلنا: رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از اتمام مرحله جمع آوری اطلاعات و عملیات میدانی ششمین پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های جوانان که هر سه سال یکبار صورت می گیرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ محمد تقی حسن زاده، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، از اتمام مرحله جمع آوری اطلاعات و عملیات میدانی ششمین پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های جوانان خبر داد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: این پیمایش به بررسی اطلاعات نگرشی و ارزشی جوانان کشور در سطوح ملی، استانی و شهرستانی می پردازدو تا سطح روستایی را نیز پوشش می دهد.

وی افزود: پیمایش های ملی ارزش ها و نگرش های جوانان هر سه سال یکبار انجام می شود که نتایج آن در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های حوزه جوانان اعمال می شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی تصریح کرد: ششمین پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های جوانان براساس شاخص های ساماندهی امور جوانان انجام می شود. هویت دینی، ملی و انقلابی، خانواده، اخلاق و تربیت، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، آموزش، دانش و پژوهش، بهداشت و سلامت، جمعیت و مهاجرت، مشارکت، رفاه و تامین اجتماعی، مسکن، اشتغال و مهارت آموزی، اوقات فراغت، ازدواج و طلاق، فضای مجازی، رسانه و ارتباطات، تربیت بدنی و ورزش، جرایم و آسیب های اجتماعی و خلاقیت و ابتکار شاخص های هفده گانه ساماندهی امور جوانان را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز