خبرگزاری کار ایران

کتابخانه تخصصی مد و لباس راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۱

در کتابخانه تخصصی مد و لباس کلیه مراجع تخصصی مد و لباس و طراحی و دوخت نیز برای بهره‌مندی دانشجویان و پژوهشگران این حوزه آماده می‌شود.

ایلنا: نخستین کتابخانه تخصصی مد و لباس کشور به همت بنیاد ملی مد و لباس در محل این بنیاد تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس، نخستین کتابخانه تخصصی مد و لباس کشور به همت بنیاد ملی مد و لباس در محل این بنیاد تشکیل می‌شود، در این کتابخانه تلاش می‌شود تا تازه‌ترین آثار مکتوب در حوزه طراحی لباس و پارچه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

بنیاد ملی مد و لباس از چند ماه پیش با دعوت از چند تن از اساتید دانشگاهی در چهارچوب فعالیت‌های شورای راهبردی علمی و دانشگاهی مد و لباس رایزنی و همکاری با ناشران فعال در این حوزه، زمینه را برای راه اندازی این کتابخانه تخصصی فراهم ساخته است.

در این کتابخانه کلیه مراجع تخصصی مد و لباس و طراحی و دوخت نیز برای بهره‌مندی دانشجویان و پژوهشگران این حوزه آماده می‌شود.

این کتابخانه در مرحله راه اندازی و تأمین منابع قرار دارد و به زودی در محله اجرایی قرار گرفته تا در کمترین زمان ممکن امکان بهره وری از این کتابخانه فراهم شود.

بنیاد ملی مد و لباس در فراخوانی از ناشران فعال این حوزه دعوت کرده تا کتاب‌های تخصصی خود را با مهر و امضای خود در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

محل این کتابخانه بنیاد ملی مد و لباس بوده و آیین گشایش آن با حضور هنرمندان این حوزه و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز