خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح شد:

تاکید بر تحقق تعادل، اعتدال و توازن جنسیتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۰۵

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره اظهار می‌کردند که زنان باید در مقدرات اساسی کشور و جامعه مشارکت فعال داشته باشند.

ایلنا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با کارکنان زن نهاد ریاست جمهوری ضمن آنکه معاونت امور زنان و خانواده را یک نهاد سیاستگذار و ناظر راهبردی خواند، گفت: این معاونت تمام تلاش خود را در جهت تحقق تعادل، اعتدال و توازن جنسیتی در تمام جنبه های زندگی زنان به کار خواهد بست.

به گزارش ایلنا؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشستی با کارکنان زن نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: ایام دهه فجرانقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی معاصر ایران و جهان بود که میلیون ها زن و مرد دوشادوش یکدیگر برای تحقق این آرمان بزرگ تلاش کردند.

شهیندخت مولاوردی با اشاره به نقش ممتاز و بی بدیل زنان در عرصه های مختلف از جمله در مبارزات قبل از انقلاب، پیروزی و استقرار انقلاب، دوران دفاع مقدس و دوران تثبیت نظام خاطر نشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره اظهار می کردند که زنان باید در مقدرات اساسی کشور و جامعه مشارکت فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی زن موجودی تمدن ساز و تاریخ ساز معرفی می شود گفت: این موضوع نوید بخش آینده ای روشن در برابر زنان ایران زمین بود تا دوشادوش مردان در کنار ایفای نقش مادری و خانوادگی در جهت پیشرفت و توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور نقش اساسی داشته باشند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مساله زن و خانواده از مسایل درجه یک کشور است، تصریح کرد: معاونت امور زنان و خانواده به عنوان یک سیاستگذار و ناظر راهبردی، وضعیت زنان در کشور را رصد می کند و همچنین بعنوان بازوان اجرایی حتی در سطح استان ها نیز به وظایف ذاتی و اساسی خود اقدام می کند.

مولاوردی بحثتحکیم بنیان خانواده و تقویت نهاد خانواده و تقویت جایگاه زن در عرصه های اجتماعی و استیفای حقوق شهری و قانونی زنان در همه زمینه ها را از جمله مسایل مهم معاونت امور زنان و خانواده برشمرد و گفت: با توجه به شعار دکتر روحانی در زمان انتخابات و تشکیل دولت تدبیر و امید، این معاونت تمام تلاش خود را در تحقق تعادل و اعتدال و توازن جنسیتی در تمام جنبه های زندگی زنان به کار خواهد بست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز