خبرگزاری کار ایران

مولاوردی با معاون دبیرکل سازمان ملل ملاقات کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۷۴

با توجه به دستاوردهای شگرف و درخشان جمهوری اسلامی ایران در امر آموزش زنان به ویژه آموزش عالی، ایران می‌تواند بعنوان الگوی آموزش زنان در دنیا معرفی شود.

ایلنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بعد از ظهر دیروز با معاون دبیرکل سازمان ملل و مدیر اجرایی نهاد زنان این سازمان ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا، " شهیندخت مولاوردی "، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، که به منظور شرکت در پنجاه و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن به نیویورک سفر کرده است، عصر سه شنبه به وقت محلی با خانم ملامبو معاون دبیرکل سازمان ملل و مدیر اجرایی نهاد زنان این سازمان ملاقات کرد.

در این دیدار که غلامحسین دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و منصوره شریفی صدر مدیرکل حقوق بشر و امور زنان وزارت امور خارجه کشورمان حضور داشتند، مولاوردی رویکرد دولت روحانی برای ارتقا وضعیت زنان در جمهوری اسلامی ایران و پیشرفته‌های حاصل شده در این زمینه را تشریح کرد.

معاون رییس جمهور شرکت در این اجلاس را فرصت مغتنمی برای تبادل تجربیات و آشنایی با چالشهای زنان در کشورهای مختلف دانست و بر تعامل سازنده در حوزه زنان و خانواده تاکید نمود.

وی از معاون دبیر کل و مدیر اجرایی نهاد زنان سازمان ملل متحد جهت دیدار از ایران دعوت به عمل آورد تا از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و واقعیات زندگی زنان ایران قرار گیرد.

معاون دبیر کل سازمان ملل نیز در این دیدار گفت: با توجه به دستاوردهای شگرف و درخشان جمهوری اسلامی ایران در امر آموزش زنان به ویژه آموزش عالی، ایران می‌تواند بعنوان الگوی آموزش زنان در دنیا معرفی شود.

خانم ملامبو همچنین با اشاره به عدم تحقق کامل هدف دسترسی به آموزش ابتدایی برای کودکان در بسیاری از کشورهای در حال توسعه از جمهوری اسلامی ایران برای تصویب سند کمیسیون مقام زن در مورد تحقق اهداف توسعه ایی هزاره درخواست همکاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز