خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

فعالیتم در فیسبوک مجرمانه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۵۳

معتقدم نباید خودمان را از فضاهای مجازی و امکانات پیشرفته مبتنی بر علم و فناوری محروم کنیم. می‌توانیم از این گونه فضا‌ها ی مجازی بازخورد بگیریم و به ما کمک می کند تا با مردم ارتباط برقرار کنیم.

ایلنا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، امروز در نشست خبری خود در درباره فعالیتش در فیسبوک گفت: عضویت در فیسبوک جرم نیست مگر اینکه هنجارشکنی شود که فعالیت من این گونه نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست خبری خود درباره فعالیتش در فیسبوک با توجه به فیلتر بودن این سایت گفت: عضویت در فیسبوک جرم نیست مگر اینکه هنجارشکنی شود که فعالیت من این گونه نبوده است.


مولاوردی افزود: معتقدم نباید خودمان را از فضاهای مجازی و امکانات پیشرفته مبتنی بر علم و فناوری محروم کنیم. می‌توانیم از این گونه فضا‌ها ی مجازی بازخورد بگیریم و به ما کمک می کند تا با مردم ارتباط برقرار کنیم.


وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «برنامه دولت جدید در رابطه با گشت ارشاد با توجه به وعده‌های پیش از انتخابات چیست؟»، توضیح داد: در پاسخ به این سوال، به قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اشاره می‌کنم که گشت ارشاد به تبع آن پیش آمد. این قانون به طور وسیع و گسترده به این موضوع پرداخته و ۲۶ دستگاه را در این موضوع وارد کرده است.


معاون رییس جمهور اشاره کرد: قرار بر این بوده است که این قانون مرحله به مرحله انجام شود تا در ‌‌نهایت اگر هدف مورد نظر تحقق پیدا نکرد، نوبت به نیروی انتظامی برسد.


مولاوردی با بیان اینکه در دولت جدید تفاوت زیادی را در نحوه برخورد گشت ارشاد شاهد هستیم، گفت: پلیس امنیت از ما دعوت کرده است که از پشت صحنه این موضوع بازدید داشته باشیم و ما همکاری خودمان را برای اینکه این قانون به صورت اصولی اجرا شود اعلام کرده‌ایم.


وی افزود: معتقدیم هرگونه برخورد با این موضوع فرهنگی، باید از جنس فرهنگ باشد و با حفظ کرامت ذاتی انسان‌ها و به دور از امنیتی کردن این موضوع انجام شود.


وی ادامه داد: هر از چند گاهی گفته می‌شود که نیروهایی به صورت سازمان یافته بی‌حجابی را ترویج کنند اما ما این موضوع را استثنا می‌دانیم و معتقدیم باید کار فرهنگی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز