خبرگزاری کار ایران

عناوین روزهای هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۳۵

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در بیستم جمادی الثانی مصادف با سی و یکم فروردین ماه که به عنوان روز مادر و هفته زن در کشور نامگذاری شده، مراسم و جشن‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ایلنا: ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) عناوین روزهای بزرگداشت مقام زن و روز مادر را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در بیستم جمادی الثانی مصادف با سی و یکم فروردین ماه که به عنوان روز مادر و هفته زن در کشور نامگذاری شده، مراسم و جشن‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: ستاد مرکزی بزرگداشت هفتۀ زن و روز مادر و ستادهای استانی و شهرستانی با حمایت و مشارکت ادارات و معاونت‌های امور بانوان وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها، جامعه بسیج خواهران و سایر تشکل‌های بانوان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی در حال نهایی کردن برنامه‌های بزرگداشت این میلاد مسعود و برپایی آئین جشن‌های این ایام هستند.

شنبه سی‌ام فروردین به نام زن، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی، یکشنبه سی و یکم فروردین به عنوان زن، سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی ایرانی و دوشنبه اول اردیبهشت به عنوان روز زن، تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است.

همچنین روزهای سه شنبه دوم اردیبهشت به نام زن، مشارکت سیاسی و مسئولیت اجتماعی، چهارشنبه سوم اردیبهشت روز زن، شادابی و امید به آینده، پنج شنبه چهارم اردیبهشت به عنوان زن، فرهنگ و هنر اسلامی و خودباوری و جمعه پنجم اردیبهشت روز زن، معنویت و امنیت اجتماعی نام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز