خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان استانداری خبر داد:

تدوین برنامه‌های حمایتی برای زنان کارآفرین استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۱۶

«بانوان استان بوشهر علاوه بر امر تحصیل، توانمندی‌های بسیار ارزشمندی در ایجاد کارآفرینی در جامعه دارند. / حمایت از زنان کارآفرین و فراهم کردن شرایط برای ارائه تسهیلات به منظور توسعه کارآفرینی در استان بوشهر از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار ماست.»

مدیر کل امور بانوان استانداری بوشهر از تدوین برنامه‌های حمایتی برای زنان کارآفرین استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه دهقانی در آیین گشایش نمایشگاه کارآفرینی و آثار هنری دانش‌آموزان برازجان با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن اظهار داشت: بانوان استان بوشهر علاوه بر امر تحصیل، توانمندی‌های بسیار ارزشمندی در ایجاد کارآفرینی در جامعه دارند.

دهقانی گفت: حمایت از زنان کارآفرین و فراهم کردن شرایط برای ارائه تسهیلات به منظور توسعه کارآفرینی در استان بوشهر از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار ماست.

وی با بیان اینکه حمایت از زنان کارآفرین باید مورد توجه مسئولان باشد و برنا‌مه‌ریزی مناسبی برای این مهم انجام شده است، تاکید کرد: افزایش سرمایه ملی تنها با تقویت تولید ملی محقق می‌شود و اکنون زنان ما بخش مهمی از توان تولیدی جامعه را تامین می‌کنند.

دهقانی اضافه کرد: تعدادی از بانوان ما نیز در زمینه پرورش نیروی کار و ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی فعالیت می‌کنند و امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.

فرماندار دشتستان نیز گفت: برپایی نمایشگاه های کارآفرینی نه تنها عاملی موثر در معرفی کارآفرینان به جامعه است بلکه زمینه افزایش انگیزه کارآفرینان و دیگر علاقمندان را نیز فراهم می آورد.

ارسلان زارع از تلاش دانش آموزان و بانوان کارآفرین شهرستان دشتستان در برپایی این نمایشگاه و معرفی توانمندی‌ها زنان دشتستانی تقدیر کرد.

در این نمایشگاه آثار و توانمندی های دانش آموزان در زمینه های مختلف از جمله صنایع دستی، ساخت انواع وسایل تزئینی و خانگی، خیاطی و گلدوزی، کیف دوزی و معماری و الگوهای مختلف دوخت، عکاسی، طراحی و پخت انواع غذاهای محلی و سنتی به نمایش گذاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز