خبرگزاری کار ایران

مولاوردی: دولت «تدبیر و امید» بدنبال بهبود وضعیت زنان است

کد خبر : ۱۶۵۳۹۳

معاونت امور زنان و خانواده در چارچوب عدالت محوری با در پیش گرفتن رویکرد عدالت جنسیتی برای ایجاد تعامل لازم میان نقش و حقوق زنان و مردان فعالیت می کند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت، این معاونت تلاش دارد در چارچوب سیاست های عدالت محورانه دولت «تدبیر و امید» برای بهبود وضعیت زنان در ایران گام های اساسی بردارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «شهیندخت مولاوردی» در دیدار با خانم «دوبینا هنری» رییس بخش استانداردهای سازمان بین المللی کار، تقویت نهاد خانواده، جایگاه زنان در عرصه اجتماعی و استیفای حقوق شرعی و قانونی زنان و خانواده را از اهداف و برنامه های معاونت متبوعش عنوان کرد.

وی ادامه داد: ایجاد سازگاری میان مسوولیت های مختلف زنان از دیگر وظایف این معاونت است تا زنان بتوانند با توانایی های خاص خود در حوزه های مختلف جامعه تاثیرگذار باشند.

به گفته مولاوردی، معاونت امور زنان و خانواده در چارچوب عدالت محوری با در پیش گرفتن رویکرد عدالت جنسیتی برای ایجاد تعامل لازم میان نقش و حقوق زنان و مردان فعالیت می کند.

وی سیاست دولت «تدبیر و امید» در حوزه سیاست خارجی را گفت وگو و تعامل سازنده با جهان دانست.

«دوبینا هنری» رییس بخش استانداردهای سازمان بین المللی کار نیز در این دیدار با ارائه گزارشی درخصوص نوع فعالیت خود در سازمان ملل گفت: در سازمان ملل درمورد دستیابی زنان به کار و فعالیت و حرفه در جوامع گوناگون نگرانی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز