خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات طرح تشویق زنان سرپرست خانوار به ازدواج مجدد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۱۱

«قبح اجتماعی ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار باید در جامعه کاهش یابد / با تلاش کمیته امداد امام خمینی تا کنون ۲۰۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به ازدواج نزدیک شده‌اند.»

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به این که قبح اجتماعی ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار باید در جامعه کاهش یابد، گفت: کمک به حل مشکلات مسکن، تهیه جهیزیه، کمک به اشتغال همسران زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه تحصیل فرزندان آنها از جمله مواردی است که کمیته امداد برای کمک به ترویج ازدواج زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته است.

حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درمورد جزئیات طرح تشویق زنان سرپرست خانوار به ازدواج مجدد، گفت: زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان به غیر از مشکلات اقتصادی با مشکلات دیگری نیز روبرو هستند که با ازدواج مجدد می توانند بسیاری از آنها را مرتفع کنند.

وی افزود: با تلاش کمیته امداد امام خمینی تا کنون ۲۰۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به ازدواج نزدیک شده اند. همه تلاش ما این است که قبح اجتماعی این مساله برطرف و به عنوان بک امر طبیعی در جامعه مطرح شود.

انواری ادامه داد: کمک به حل مشکلات مسکن، تهیه جهیزیه، کمک به اشتغال همسران زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه تحصیل فرزندان آنها از جمله مواردی است که کمیته امداد برای کمک به ترویج ازدواج زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز