خبرگزاری کار ایران

عیادت مولاوردی از مصدوم اسید پاشی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۵۲

به عنوان عضو کوچک دولت، لحظه به لحظه وضعیت شما و دیگر قربانیان را پیگیری می‌کنم و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آورید.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با حضور در بخش مراقبت های ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران از سهیلا جورکش یکی از قربانیان حادثه اسید پاشی عیادت کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «شهیندخت مولاوردی» عصر جمعه در این دیدار با توضیحات و گزارشات رییس بیمارستان و کادر پزشکی در جریان آخرین وضعیت جسمی و روحی خانم «سهیلا جورکش» قرار گرفت و بر لزوم رسیدگی های لازم جهت بهبود کامل وی تاکید کرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری همچنین در گفت‌وگوی صمیمی با این مصدوم ازوی دلجویی کرده و با اشاره به سلام‌ها و دعای رییس جمهوری گفت: به عنوان عضو کوچک دولت، لحظه به لحظه وضعیت شما و دیگر قربانیان را پیگیری می کنم و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آورید.

وی خطاب به این مصدوم اسیدپاشی اظهار داشت: همه اعضای دولت در مقابل این اقدام شنیع متاثر بوده و خواهان رسیدگی و برخورد قاطع و جدی با مسببین این جنایت هستند و امیدواریم هر چه سریعتر این کار انجام شود تا دیگر شاهد چنین اعمال وحشتناکی نباشیم.

«سهیلا جورکش» نیز ضمن تشکر و قدردانی از «مولاوردی» و دیگر اعضای دولت بویژه وزیر بهداشت، خواهان شناسایی و برخورد با عاملین اینگونه اقدامات شد.

وی همچنین با اشاره به عشق وعلاقه خود به حضرت ابوالفضل(ع) از مردم خواست تا در ایام محرم و در مراسم عزاداری برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز