خبرگزاری کار ایران

وزیر امور زنان نیجریه در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچکدام از دختران ربوده شده توسط «بوکوحرام» آزاد نشده‌اند

کد خبر : ۲۲۵۸۸۲

نمی‌خواهیم هیچ اقدامی انجام دهیم که منجر به مرگ و یا آسیب دیدن آنها شود / دولت سعی دارد، با احتیاط در این مورد اقدام کند.

وزیر امور زنان و توسعه اجتماعی نیجریه با اشاره به اینکه دختران دانش آموز ربوده شده نیجریه‌ای توسط گروه تروریستی بوکوحرام هنوز زنده هستند، گفت: دولت نیجریه تاکنون نتوانسته است، هیچکدام از آنها را نجات دهد.

زینب ماینا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد اقدامات دولت نیجریه برای آزاد کردن دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام گفت: دولت همه اقداماتی را که می‌توانسته، انجام داده است، اما تاکنون نتوانسته هیچکدام از آنها را آزاد کند.

وی ادامه داد: این گروههای تروریستی بسیار خشن هستند و دولت و ارتش نمی‌توانند به راحتی با این گروه‌ها مقابله کنند، زیرا برخورد با آنها می‌تواند، سبب کشته شدن افراد بسیاری شود. بنابراین دولت سعی دارد، با احتیاط در این مورد اقدام کند.

وزیر امور زنان و توسعه اجتماعی نیجریه با اشاره به اینکه این دختران هنوز زنده هستند، گفت: ما نمی‌خواهیم هیچ اقدامی انجام دهیم که منجر به مرگ و یا آسیب دیدن آنها شود، ضمن اینکه انجام اقدامات تاکتیکی بر عهده ارتش است و وزارتخانه ما نمی‌تواند در این زمینه وارد هیچ اقدامی شود.

ماینا افزود: این گروه‌های تروریستی حرفه‌ای هستند، بنابراین باید برخورد حرفه‌ای نیز با آنها انجام شود، اما به هر حال امیدواریم هر گونه اقدام در جهت نجات این دختران با آرامش صورت گیرد.

وی اظهار کرد: من و رئیس جمهور نیجریه هر دو دارای فرزند دختر هستیم و این دختران نیز همانند فرزندان ما هستند، بنابراین هر اقدامی باید با در نظر گرفتن حفظ جان این دختران صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز