خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با ایلنا:

ورزش زنان در استان‌ها با کمبودهای بسیاری روبروست

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۴۶

در حال حاضر در زمینه ورزش بانوان کمبودهای بسیاری موجود است، بنابراین ایجاد فرصت‌های ویژه برای ورزش زنان در استان‌های مختلف و با کمک وزارت ورزش و جوانان در دستور کار ما قرار دارد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ضمن بیان اینکه کمبودهای بسیاری در زمینه ورزش بانوان در استان‌های مختلف کشور وجود دارد، از همکاری مشترک این وزارتخانه و وزارت ورزش و جوانان برای بهبود وضعیت امکانات ورزشی برای زنان در استان‌های مختلف کشور خبر داد.

فهیمه فرهمندپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد امکانات ورزشی موجود برای زنان در استان‌های مختلف کشور گفت: قصد داریم؛ با همکاری وزارت ورزش و جوانان، وضعیت موجود امکانات ورزشی برای زنان را ارزیابی کنیم و راه‌هایی را برای تامین کامل‌تر نیازهای زنان در حوزه ورزش در نظر بگیریم.

وی افزود: در حال حاضر در زمینه ورزش بانوان کمبودهای بسیاری موجود است، بنابراین ایجاد فرصت‌های ویژه برای ورزش زنان در استان‌های مختلف و با کمک وزارت ورزش و جوانان در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور تصریح کرد: هرچند که سرانه محیط‌های ورزشی در کشور برای کل افراد جامعه بسیار کم است اما از همین مقدار کم نیز سهم زنان کمتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز