خبرگزاری کار ایران

ربیعی:

حقوق زنان در محل کار به خوبی رعایت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۸۴

در حال حاضر شاهدیم که حقوق زنان در محل کار به خوبی رعایت نمی‌شود و زنان با دستمزد کم استخدام می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر شاهدیم که حقوق زنان در محل کار به خوبی رعایت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی در حاشیه نشست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشاورین امور زنان و خانواده دستگاههای اجرایی با اشاره به اهمیت توان‌افزایی میان دستگاه‌ها گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای را با معاونت امور زنان امضا کرده‌ایم که در آن مسائلی همچون آموزش از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای با تاکید بر مناطق محروم و مرزی و سرمایه‌گذاری در تعاونی‌های زنان به ویژه تعاونی‌های کوچک تولیدی و خدماتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پرداختن به بحثتوانمندسازی زنان در فرآیند توسعه کشور در آستانه برنامه ششم توسعه گفت: زنان پیش از این در بخش کشاورزی غیرصنعتی بیشترین حضور خود را داشتند، اما اکنون در بخش خدماتی حضور پررنگی دارند ما در حال حاضر شاهدیم که حقوق زنان در محل کار به خوبی رعایت نمی‌شود و زنان با دستمزد کم استخدام می‌شوند.

ربیعی افزود: همچنین با انجام حدود ۶ الی ۷ ماه مطالعه توانسته‌ایم؛ علاوه بر معاونت امور زنان با دستگاه‌های دیگر نیز به توان‌افزایی برسیم. برای نمونه در بحثکاهش طلاق با همکاری وزارت ورزش و جوانان و در بحثتحول نظام سلامت با همکاری وزارت بهداشت و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز