خبرگزاری کار ایران

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

ارائه خدمات مشاوره در عملکرد مددجویان بازخورد مثبت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۳

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن ارائه مشاوره‌های مختلف به جامعه هدف کمیته امداد، گفت: این خدمات بازخورد مثبت در عملکرد مددجویان دارد.

ایلنا: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از ۷۰ درصد مشاوره‌های فردی دارای بازخورد مثبت بوده و در جریان این مشاوره‌ها بهبودی کامل مددجو حاصل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا صراطی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان امروز با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: طی پنج ماهه نخست امسال ۲۵۳ مورد مشاوره فردی طی ۵۰۶ جلسه یک ساعته انجام شده است.

وی همچنین به ارائه مشاوره‌های گروهی اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۵۴۳ نفر از مددجویان در قالب مشاوره‌های گروهی راهنمایی و آموزش داده شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن ارائه مشاوره‌به مددجویان تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد مشاوره‌های فردی دارای بازخورد مثبت بوده و در جریان این مشاوره‌ها بهبودی کامل مددجو حاصل شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده فقط ۳۰ درصد از مددجویان که دارای مشکل بودند، پس از ارائه مشاروه‌های مذکور نیاز به ادامه مشاوره هستند.

صراطی در پایان با بیان اینکه هدف از ارائه مشاوره‌های مختلف ارتقای سطح آگاهی مددجویان است، اضافه کرد: طی پنج ماهه نخست امسال به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف هفت اتاق فکر تخصصی با حضور کار‌شناسان و اساتید در سطح استان برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز