خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان سلطانیه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۴۲

جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان سلطانیه با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس روز پنج شنبه ۲۸ شهریور با حضور سلامت کارشناس انجمن اولیاء ومربیان استان در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

ایلنا: جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان سلطانیه با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس روز پنج شنبه ۲۸ شهریور با حضور سلامت کارشناس انجمن اولیاء ومربیان استان در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، طاهری کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره، اهداف برگزاری این جلسه را چنین بیان داشت: بازگشایی مدارس و نقش انجمن اولیاء و مربیان، بررسی برنامه های بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان و بررسی روند برگزاری انتخابات انجمن اولیاء و مربیان است.

سلامت کارشناس استان در این جلسه طی سخنانی ضمن تبیین شیوه نامه برگزاری هفته پیوند انتخابات انجمن اولیاء و مربیان را لیله القدر انجمن اولیاء و مربیان خواند.

ربیعی رئیس آموزش و پرورش سلطانیه نیز طی سخنانی در بحثانجمن دو نکته را شاخص دانست و گفت: اعتقاد به کارکرد انجمن اولیاء و مربیان، شیوه های استفاده از انجمن اولیاء و مربیان در مدارس ضروری است.

برگزاری برنامه های هفته پیوند اولیاء و مربیان در مدارس، تعیین جدول زمانبندی برای حضور اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان در مدارس و تشکیل جلسات منظم روسای انجمن اولیاء و مربیان به صورت هر دو ماه یکبار مهمترین دستاوردهای این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز