خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع‌آوری ۸۳۳ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان طی مرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۵۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۸۳۳ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان طی مرداد ماه امسال خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: در مجموع طی مرداد ماه امسال بیش از ۸۳۳ میلیون و ۷۲۴ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان امروز اظهار کرد: خانه انفاق زنجان مرکزی نیکوکاری است که در راستای سهولت در امور خیرین ایجاد شده و سالانه طرح‌های مختلفی در آن اجرایی می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی مرداد ماه امسال اذعان کرد: در مدت مذکور ۱۳۱ میلیون ریال کمک غیرنقدی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین از جمع‌آوری ۴۹ میلیون و ۴۵۸ هزار ریال کمک در قالب طرح اطعام و افطار نیازمندان خبر داد و گفت: در این مدت ۵ میلیون و ۷۹۳ هزار ریال صدقه در خانه انفاق جمع آوری شد.

وی همچنین مبلغ کمک جمع‌آوری شده در قالب رد مظالم را در خانه انفاق زنجان ۷۵۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: در قالب طرح احسان تاج گل نیز یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

حسنلو همچنین مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح اکرام ایتام را ۵۱۹ میلیون و ۷۲۳ هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: طی مدت مذکور در قالب طرح اکرام ایتام ۱۶۸ حامی جذب و ۲۰۸ یتیم واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع طی مرداد ماه امسال بیش از ۸۳۳ میلیون و ۷۲۴ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز