خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

خون شهدا عزت و افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۱

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: خون شهدا عزت و افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

زنجان _ ایلنا: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تدبیر امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی توانست پیروزی انقلاب در جنگ را رقم زند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار ۳۴ ساله نظام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ملت ایران جمهوری اسلامی با اقتدار در دنیا می‌درخشد.

این مقام مسئول به تشریح جنگ و عملیات ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و ادامه داد: نهال نوپای انقلاب در سال ۵۹ درگیر جنگی شد که در آن تمام ابرقدرت‌های غرب و شرق بر علیه نظام جمهوری اسلامی متحد شده بودند.

سردار کرمی به حمایت‌های استکبار از صدام در عرصه تجهیزات نظامی اشاره کرد و ادامه داد: تدبیر امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی توانست پیروزی انقلاب در جنگ را رقم زند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی و مردم کشور طی این هشت سال جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، ادامه داد: رزمندگان اسلام با دفاع خود عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به رهبری با صلابت و با اقتدار مقام معظم رهبری، اضافه کرد: در حال حاضر همه ملت ایران و نیروهای مسلح گوش به فرمان دستور رهبری برای دفاع از کیان کشور هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز