خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در زنجان:

استاندار جدید زنجان مدیون هیچ شخص، گروه و دولتی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۹۰

جمشید انصاری استاندار جدید زنجان، مدیون هیچ شخص، گروه و دولتی نیست.

ایلنا: وزیر کشور گفت: میزان رضایت مردم موجب ایجاد امنیت پایدار‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان اظهار کرد: توجه به مردم و کسب رضایت آن‌ها از وظایف ضروری نماینده هیئت دولت در استان‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه قانون ‌گرایی و عمل بر اساس شاخص‌ها باید سر لوحه کار مدیران قرار گیرد، افزود: مسوولان باید متوجه باشند که باید پاسخ گوی مردم باشند و پاسخی برای محبت‌ها و همراهی آنان داشته باشند.

وزیر کشور با اشاره به دو شیوه انتخاب استانداران تصریح کرد: در ‌‌نهایت بر اساس نظر نمایندگان، امام جمعه و مردم این تصمیم گرفته شد.

وی بومی بودن، دارای توانمندی‌های بالا، حرکت بر محوریت عقلانیت، شایستگی، قانون مداری، اعتدال، مردمداری را از معیارهای مورد توجه اعلام کرد و افزود: ‌جمشید انصاری استاندار جدید زنجان، مدیون هیچ شخص، گروه و دولتی نیست و باید تنها در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشد.

فضلی با بیان اینکه عدالت محوری موضوعی است که در محوریت تمام برنامه‌های نظام اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: مسوولان باید عامل به عدالت باشند.

وی با بیان اینکه انصاری برای تصدی پست استانداری خود مدیون هیچ‌کس حتی هیئت دولت نیست اضافه کرد: وی فقط وام‌دار خداوند متعال و مردم است.

وزیر کشور با بیان اینکه نیاز امروز نظام اسلامی رفع مشکلات و مسائل اقتصادی است، بهبود وضعیت اقتصادی را مطالبه مردم و رهبری و جلوگیری از تحقق این موضوع را طمع دشمنان خواند.
وی بر ضرورت جذب رضایت مردم از سوی استانداران تاکید کرد و افزود: میزان رضایت مردم موجب ایجاد امنیت پایدار‌تر می‌شود.

وزیر با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور در سال جاری تصریح کرد: ‌ دشمنان از ماه‌ها قبل از انتخابات با تبلیغات منفی خود برای زمینه سازی تکرار حوادثسال ۸۸ و ایجاد درگیری داخلی در ایران تلاش می‌کردند.
وی گفت: حضور ۷۳.۵ درصدی مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: مشارکت بالای مردم و انتخاب فردی که نماد عقلانیت و اعتدال است موجب خنثی شدن توطئه‌ها شد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکا خاطرنشان کرد: در حال حاضر درخواست ملاقات بیشماری از سوی کشورهای مختلف ارائه شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ محمد رئوفی‌نژاد استاندار سابق تقدیر و جمشید انصاری به عنوان استاندار جدید زنجان انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز