خبرگزاری کار ایران

مسئول ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در زنجان خبرداد:

استقبال خوب زنجانی ها از ویژه برنامه های جشن های زیر سایه خورشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۴

مسئول ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در زنجان گفت: زنجانی ها از ویژه برنامه های جشن های زیر سایه خورشید استقبال خوبی کردند.

زنجان ایلنا: مسئول ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان نیز در تلاش است با افزایش تعامل با حوزه فرهنگی آستان مقدس رضوی در راستای ترویج شعائر مذهبی و تکریم محافل دینی گام های مثبتی بردارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد آسیابی، مسئول ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در زنجان، با اشاره به سفر پنج روزه خدام آستان مقدس رضوی در دهه کرامت به استان زنجان اظهار داشت: شرکت در نماز جمعه و حضور در جمع نمازگزاران، حضور در بیمارستان های آیت الله موسوی و ولیعصر(عج) و عیادت و دلجویی از بیماران و حضور در ندامتگاه و دیدار با زندانیان ندامتگاه مرکزی زنجان از جمله برنامه هایی است که در این ایام با حضور خدام آستان مقدس رضوی برگزار شد.

وی همچنین دیدار خدام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، حضور در جمع یگان انتظامی استان، بازدید از بازار بزرگ زنجان و حضور در جمع اصناف و کسبه بازار، حضور در مزار شهدا و ادای احترام به شهدای زنجانی و برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در حسینیه اعظم زنجان، با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که با حضور خدام برگزار شد.

مسئول ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در زنجان، با اشاره به استقبال با شکوه اهالی مردم شهر ارمغانخانه از خدام رضوی، عنوان کرد: دیدار خدام با اهالی این شهر شور و حال خاصی به این شهر بخشید.

وی همچنین یادآور شد: خدام رضوی ضمن دیدار با خانواده های معزز شهدای روستای سارمساقلو، در تکیه حسینیه ارمغانخانه حضور یافته و مراسم جشن امام رضا(ع) را برگزار کردند.

آسیابی با اشاره به توزیع بسته فرهنگی در این ایام تصریح کرد: پنج هزار بسته نمک، شش هزار بسته نبات، سیصد هزار پوستر، کتاب و عکس به تناسب مخاطبین در ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در بین مردم زنجان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همان طور که حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان الگویی برای عزاداری استان های دیگر شده است، حسینیه زنجان نیز در تلاش است با افزایش تعامل با حوزه فرهنگی آستان مقدس رضوی در راستای ترویج شعائر مذهبی و تکریم محافل دینی گام های مثبتی بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز