خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دشمن درصدد از بین بردن هویت ملت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۱

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش مبلغین ایثارگر زنجان گفت: دشمن درصدد از بین بردن هویت ملت‌هاست.

زنجان ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانیون و مسئولین باید کاری کنند که استقبال از برنامه‌های فرهنگی مساجد، به خصوص نمازهای جماعت به اوج خود برسد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی، امروز با اعلام این مطلب افزود: بزرگ‌ترین جهاد با نفس است و انسان باید در طول زندگی به حساب نفس خود برسد و جهاد نفس مقدم بر جهاد مال است.

وی با اشاره به اینکه خداوند خریدار اعمال نیک انسان‌هاست اظهار داشت: انسان باید با اعمال و رفتار نیک همیشه در صدد کسب رضای خدای متعال باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به رشادت‌های هشت سال رزمندگان اسلام در دفاع مقدس تصریح کرد: در جنگ تحمیلی دشمن با تمام توان آمده بود تا ارزشهای انسانی و اسلامی را از بین ببرد ولی با ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام برای همیشه این نقشه شوم، نقش بر آب شد.

حجت الاسلام خدایی با بیان اینکه در حال حاضر هم دشمن با جنگ نرم درصدد تضعیف روحیه ایثار و شهادت در بین مردم است گفت: امروز دشمن با ایجاد صد‌ها شبکه ماهواره‌ای درصدد از بین بردن هویت ملت‌هاست.

وی افزود: روحانیون باید تلاش کنند تا با آگاه سازی مردم اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی ادامه داد: روحانیون و مسئولین باید کاری کنند که استقبال از برنامه‌های فرهنگی مساجد، به خصوص نمازهای جماعت به اوج خود برسد.

وی با اشاره به اینکه امام جماعت مدیر فرهنگی مساجد است ابراز داشت: ائمه جماعات مساجد نقش محوری و کلیدی در مدیریت مساجد دارند و باید هیئت امناء مساجد نیز با نظر ائمه جماعات مساجد انتخاب شوند.

حجت الاسلام خدایی گفت: اسلام راه رستگاری را پیش روی بشر قرار داده و باید از این فرصت برای سعادت بهره گرفت.

در پایان گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام متین در خصوص اهمیت کار تبلیغی و فلسفه ایثار و شهادت از دیدگاه قرآن کریم سخنرانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز