خبرگزاری کار ایران

با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» Y

جشن عاطفه‌ها در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: تعدادی از صندوق‌های صدقه موجود در معابر با آرم مخصوص جشن عاطفه‌ها به منظور سهولت در امور خیرین و نیکوکاران برای این کار اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری جشن عاطفه‌ها انجام شده است، اظهار کرد: امسال نوزدهمین سال برگزاری این جشن است.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها طی روزهای ۱۰،۱۱ و ۱۲ مهر ماه در استان زنجان همزمان با سراسر کشور، اذعان داشت: این جشن روز دهم در مدارس و روز یازدهم با برپایی پایگاه‌ها در سطح معابر و میادین و روز دوازدهم در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال بیش از ۸۵۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان زنجان دایر می‌شود، اذعان داشت: همچنین تعدادی از صندوق‌های صدقه موجود در معابر با آرم مخصوص جشن عاطفه‌ها به منظور سهولت در امور خیرین و نیکوکاران برای این کار اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه امسال امکان پرداخت کمک از طریق سامانه اینترنتی کمیته امداد نیز فراهم شده است، تصریح کرد: همچنین شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ نزد بانک ملی نیز به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص یافته است.

حسنلو در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان، صدا و سیما، بسیج مستضعفین کمیته امداد را در برگزاری جشن عاطفه‌ها یاری می‌کنند، اضافه کرد: طی روزهای قبل هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش استان، انجمن اولیا و مربیان و سازمان دانش‌آموزی استان انجام شده است.

وی در ادامه به برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان نیز اشاره داشت و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده این جشن در همه مدارس استان برگزار می‌شود، ولی به صورت نمادین این جشن به صورت استانی در مدرسه شاهد لاله زنجان واقع در خیابان خرمشهر، سر جنگل‌داری از ساعت ۹ تا ۱۰،۳۰ با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه علت برگزاری جشن عاطفه‌ها پس از بازگشایی فصل مدارس ترویج فرهنگ انفاق و احسان است، اضافه کرد: شعار امسال جشن عاطفه‌ها «مهر در انتظار مهر حماسی» است.

وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان نیز اشاره داشت و گفت: این اقدام در قالب طرح جامع مسجد محوری صورت می‌گیرد. حسنلو با بیان اینکه این اقدام در راستای بهره‌گیری بیشتری از ظرفیت‌های مردمی صورت می‌گیرد، اذعان داشت: هماهنگی‌های لازم با هیئت امنا برای استقرار صندوق‌ها در مساجد استان صورت گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: امیدواریم این بار نیز مردم با حضور پرشور و پر مهر امسال نیز همچون سنوات گذشته به یاری دانش‌آموزان نیازمند بشتابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز