خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هیئات مذهبی پرچمدار انتشار پیام اهل‌بیت(ع) هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئات مذهبی پرجمدار انتشار پیام اهل‌بیت(ع) هستند.

زنجان ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اگر امروز جمعیت شیعه را نسبت به اهل سنت کمتر می‌بینیم بخاطر آن است که از انتشار فرمایشات اهلبیت(ع) در طول تاریخ جلوگیری شده است تا جایی که نقل حدیثرا منع کردند و اینک وظیفه ما شیعیان انتشار فرمایشات ائمه اطهار است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی نهم مهر ماه با حضور در یکی از هیئات مذهبی زنجان با اعلام این مطلب افزود: هیئات مذهبی باید با ارتقاء سطح علمی اعضاء خود در خصوص اهلبیت(ع) به توسعه و ترویج بیش از پیش فرهنگ ائمه اطهار(ع) کمک کنند.

وی با بیان اینکه احیاء امر اهلبیت(ع) وظیفه تک تک شیعیان است اظهار داشت: امام رضا(ع) در حدیثی می‌فرمایند که خدا رحمت کند کسی را که امر ما را احیا کند و علم ما را بیاموزد و آن را به دیگران هم یاد دهد و اگر مردم کلام ما را بدانند از ما پیروی خواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: هیئات مذهبی نقش تعیین کننده‌ای در جذب مردم به فرهنگ اهلبیت(ع) دارند و می‌توان با از استفاده از پتانسیل عظیم هیئات مذهبی برای توسعه فرهنگ ائمه اطهار(ع) گام برداشت.

حجت الاسلام خدایی ابراز داشت: اگر امروز جمعیت شیعه را نسبت به اهل سنت کمتر می‌بینیم به خاطر آن است که از انتشار فرمایشات اهل‌بیت(ع) در طول تاریخ جلوگیری شده است تا جایی که نقل حدیثرا منع کردند و اینک وظیفه ما شیعیان انتشار فرمایشات ائمه اطهار است.

وی با اشاره به مطلبی از استاد مطهری گفت: استاد مطهری در جایی گفته است که باید صحیفه سجادیه را در تیراژ بالا چاپ کرد و در موسم حج در بین حجاج توزیع کرد تا دیگران با حقایق شیعه بیشتر آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز