خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان اعلام کرد:

برندگان مسابقات ورزشی کوشکن انجمن کلیوی زنجان به مشهد اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۸

انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان برندگان مسابقات ورزشی اردوی کوشکن را که به همت کمیته ورزش این انجمن و اداره کل منابع طبیعی زنجان برگزار شد، روز یکشنبه ۷ مهر ماه امسال عازم مشهد مقدس کرد.

ایلنا: این سفر به صورت زمینی و از طریق قطار انجام می‌پذیرد و هزینه رفت و برگشت این سفر توسط خیرین زنجانی تامین شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، بیماران انجمن کلیوی زنجان در رشته‌های دارت، پینگ پنگ، پرتاب وزنه، بدمینتون و طناب کشی به رقابت با یکدیگر پرداختند و برندگان این مسابقات به مدت یک هفته به این سفر زیارتی رهسپار شدند.

در این سفر زیارتی خانم‌ها گلزار باباخانی، گیتی نصیری، رباب صحبت لو، آرزو شامی، نرگس عباسی، مینا رضایی، عصمت کریمی، مریم بشاش، سکینه قربانلو، آفرین عزمی جزیمق و آقایان بهروز سلیمی، سجاد رسولی، مجید صحبتلو و جعفر خدایی حضور دارند.

شایان ذکر است این سفر به صورت زمینی و از طریق قطار انجام می‌پذیرد و هزینه رفت و برگشت این سفر توسط خیرین زنجانی تامین شد.

همچنین هزینه اقامت این برندگان در مشهد مقدس با اختصاص ۳ واحد سوئیت توسط هیئت امناء پنج تن آل عبا و شرکت الوان روی فراهم شد.

در پایان گفتنی است سایر هزینه‌ها از جمله هزینه بلیط بر عهده انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز