خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

جشن عاطفه‌ها فرصتی برای انتقال فرهنگ نوع‌دوستی به آیندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۹

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: برگزاری جشن عاظفه‌ها فرصتی برای انتقال فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی است.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: آغاز تعلیم و تربیت از مدارس است و می‌توان فرهنگ کمک و یاری به همنوعان را نیز در مدارس اشاعه داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان امروز(۱۰ مهر) در مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه شاهد لاله زنجان به حضور مقام معظم رهبری در اولین لحظات شروع جشن و کمک به دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور بیانگر اهمیت موضوع و تلاش همگانی برای کمک به دانش آموزان نیازمند است.

وی با تاکید بر اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای انتقال فرهنگ نوع دوستی به نسل آیندگان است، ادامه داد: آغاز تعلیم و تربیت از مدارس است و می‌توان فرهنگ کمک و یاری به همنوعان را نیز در مدارس اشاعه داد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کرامت انسانی ادبیات خلقت انسان است، خاطرنشان ساخت: مدارس نقش مهمی در انتقال این فرهنگ در جامعه دارد.

ولیزاده با بیان اینکه امروز در جامعه شاهد تبلور مهربانی و نوع دوستی هستیم، اضافه کرد: در سایه اعتقادات دینی و اسلامی، تمام مردم این کشور به فکر کمک به نیازمندان هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان افزود: به برکت برنامه‌ها و تدابیر مسئولان در راستای کمک به نیازمندان امروز شاهد حضور اقشار آسیب پذیر جامعه در عرصه‌های علم و تحصیل هستیم.

ولیزاده در پایان ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری و اهتمام مردم و مسئولان؛ کمک به نیازمندان و مددجویان در دستور کار تک تک آحاد جامعه قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز