خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور در زنجان؛

زنگ عاطفه‌ها در مدرسه شاهد لاله‌های زنجان به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۳۵

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در زنجان گفت: فردا نیز پایگاه‌هایی در سطح شهر برای جمع آوری کمک‌های مردمی دایر خواهد شد.

ایلنا: امیر نظری، مدیر آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سال گذشته ۲۷۵ میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مدیر آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر ایران بعنوان یکی از اقدامات پربرکت کمیته امداد امام(ره) گفت: در سایه این جشن بسیاری از دانش آموزان نیازمند به کمک می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه به امر تحصیل ادامه دهند.

نظری در ادامه با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها بستر ادامه تحصیل را برای بسیار از دانش آموزان بی‌بضاعت فراهم کرده است، ادامه داد: امسال در راستای تحقق شعار حماسه مهر بار دیگر شاهد مشارکت گسترده مردم خواهیم بود.

نظری با بیان اینکه مشارکت مردم در کمک به قشر نیازمند بالاخص دانش آموزان هر سال بیشتر می‌شود، افزود: سال گذشته ۲۷۵ میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد.

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان پذیرای پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی هستند، اظهار داشت: فردا نیز پایگاه‌هایی در سطح شهر برای جمع آوری کمک‌های مردمی دایر خواهد شد.

به گفته نظری، از ظرفیت تمام نمازگزاران در روز جمعه و در مصلی‌های نماز استان در یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند بهره‌مند می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز