خبرگزاری کار ایران

همزمان با سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛

دو مدال طلای تیم ملی‌پوشان ووشو را زنجانی‌ها به دست آورند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۵۳

دو ووشوکار زنجانی اعزامی به سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی توانستند با غلبه بر حریفان خود، مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

زنجان ایلنا: تیم‌ملی ووشو ایران در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در مجموع آقایان و بانوان به شش مدال طلا، دو نقره و چهار برنز دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ‌ سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با نایب‌قهرمانی کاروان ورزشی کشورمان به پایان رسید که در این دوره از رقابت‌ها تیم‌ملی ووشو ایران با کسب شش مدال طلا، دو نقره و چهار برنز، عملکرد قابل قبولی داشت که دو مدال طلای این تیم را ملی‌پوشان زنجانی به دست آوردند.

در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم، علی بختیاری در بازی فینال توانست " جاواپوترا " از اندونزی را با شکست مواجه کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند و در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم نیز محسن محمدسیفی در دیدار فینال مقابل " روسلان پیرایلف " از جمهوری آذربایجان با ناک‌اوت کردن حریف بار دیگر سکوی نخست را کسب و مدال طلا را به گردن آویخت.

گفتنی است، تیم‌ملی ووشو ایران در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در مجموع آقایان و بانوان به شش مدال طلا، دو نقره و چهار برنز دست یابد.

همچنین کاروان ورزشی ایران با ۸۸ ورزشکار در شش رشته توانست بعد از کشور اندونزی عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز