خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

دومین وظیفه اصلی شورا شناخت کمبودها و نیازها در حوزه‌های مختلف عمران شهری‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۶۰

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به احضاء وشناخت مشکلات ونیازهای عمران و توسعه شهری گفت: دومین وظیفه اصلی شورای اسلامی شناخت کمبودها ونیازها در حوزه های مختلف عمران و توسعه شهری است.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ‌با احضاء مشکلات حوزه‌های مختلف شهری و عوامل آن‌ها می‌توان اقدامات مطلوب در این زمینه انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراز ضیائی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به شناخت کمبود‌ها، نیاز‌ها و نارسایی‌های حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی، رفاهی و عمرانی شهری زنجان گفت: دومین وظیفه اصلی شورای اسلامی شناخت کمبود‌ها و نیاز‌ها در حوزه‌های مختلف عمران شهری است.

ضیایی در این زمینه شناسایی این کمبود‌ها را مهم عنوان کرد وگفت: با احضاء مشکلات حوزه‌های مختلف شهری وعوامل آن‌ها می‌توان اقدامات مطلوب در این زمینه انجام داد.

وی با اشاره به عدم شناسایی مشکلات ومسائل عمران شهری و آسیب‌شناسی این مشکلات را ضروری عنوان کرد و افزود: شناخت این کمبود‌ها باید در کمیسیونهای مربوط به این حوزه‌ها بررسی تا مشکلات وموضوعات در حوزه‌های گوناگون به راه حل نهایی برسند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای شناخت کمبود‌ها باید نسبت به تشکیل کارکردها اقدام کرد یاد آورشد: با ایجاد زیر ساخت‌ها می‌توان اقدامات مطلوب در این زمینه انجام داد.

وی در زمینه مسائل عمرانی منطقه سایان و کوی وحدت نبود نماینده از این مناطق را موثر ارزیابی کرد وگفت: اهالی باید در معرفی نماینده خود برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

در ادامه این جلسه عضو دیگر شورای شهر زنجان با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه پل غیر همسطح سید الشهدا در زنجان گفت: اقدامات خوبی در زمینه ایجاد فضای سبز در زنجان شده است.

فریدون اصفهانیان همچنین در زمینه ساماندهی آرامستان بالا «بهشت معصومه(ع)» خواستار تسریع درروند اجرایی آن شد.

ناصر صیدی عضوی دیگر شورای اسلامی شهر زنجان ارائه گزارش عملکرد ماهانه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و راه اندازی کامل شهرالکترونیکی زنجان را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروزه صنعت گردشگری بعنوان صنعت سوم اقتصادی در دنیا برشمرده می‌شود که در زنجان جایگاه مشخص ندارد.

صیدی همچنین تشکیل کمیته عالی نظارت بر عملکرد‌ها را مهم وضروری دانست و تصریح کرد: مصوبات در جلسات در راستای اصلاح وتقویت ساختار شهردرای خواهد بود.

صیدی در جای دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف شهری در زنجان گفت: تعیین تکلیف پروژه گردشگری منطقه گاوازنگ، ساماندهی حاشیه زنجانرود، گرده داغ، اجرای طرح بزرگ سبزه می‌دان، تعیین تکلف پل‌های عابرین پیاده در زنجان مهم و اساسی ست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز