خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

گسترش فعالیت‌های امور بانوان حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۱

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان از گسترش فعالیت‌های امور بانوان حسینیه اعظم زنجان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ایلنا: رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: اجرای برنامه‌های مبتذل از طریق شبکه‌های ماهواری و فضای مجازی یکی از راهکارهای دشمن برای توسعه هجمه فرهنگی است که همین مقوله رسالت متولیان فرهنگی استان برای مقابله با این هجمه را چند برابر می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌محمدجواد غم پرور رئیس هیات امنای حسینه اعظم زنجان در جلسه‌ای با حضور بانوان فعال استان در دستگاه‌های دولتی در خصوص توسعه امور بانوان حسینیه اعظم زنجان به ارائه گوشه‌ای از فعالیت‌های حسینیه اعظم زنجان پرداخت و گفت: حسینیه اعظم زنجان در سایه اتخاذ سیاست تابعیت از ولایت فقیه بدون وابستگی به هیچ حزب و گروهی توانسته است پس از سه دهه فعالیت به پایگاهی جهت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در داخل و خارج از کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح توسعه حسنیه اعظم محدوه استقرار آقایان در۶۰۰ مترمربع و بانوان در ۱۰۰ مترمربع در ایام محرم امکانپذیر بود، اظهار کرد: در پی برنامه ریزی‌های انجام شده از سال ۱۳۶۰ منازل اطراف حسینیه زنجان برای توسعه این مکان مقدس تملک شده است.

غم پرور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ هزار مترمربع به فضای حسینیه اعظم افزوده شده است، اظهار کرد: مدیریت حسینیه اعظم زنجان با ۹ نفر هیات امناء و فعالیت ۲۴ معاونت و واحد انجام می‌شود.

رئیس هیات امنای حسنیه اعظم زنجان همچنین از حسینیه اعظم زنجان به عنوان الگویی در کشور یاد کرد و خاطرنشان ساخت: اجرای برنامه‌های مبتذل از طریق شبکه‌های ماهواری و فضای مجازی یکی از راهکارهای دشمن برای توسعه هجمه فرهنگی است که همین مقوله رسالت متولیان فرهنگی استان برای مقابله با این هجمه را چند برابر می‌کند.

این مقام مسئول به نقش زنان در این برهه و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با این هجمه اشاره کرد و یادآور شد: حسنیه اعظم زنجان با امکاناتی که دارد می‌تواند وارد عمل شود و با اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد با این هجمه فرهنگی در حد توان خود مقابله کند.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای نوجوانان و جوانان را ضروری عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم پایه‌های خانواده‌ها را از طریق برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تقویت کنیم در راستای توسعه فرهنگ دینی، اسلامی نیز گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

غم پرور به اجرای ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی از سوی حسنیه اعظم زنجان در طول سال اشاره کرد و اظهار داشت: با مساعدت و همکاری بانوان تلاش خواهیم کرد تا این برنامه‌ها را افزایش دهیم.

وی به حضور گسترده بانوان در مراسم عزاداری روز هشتم محرم در دسته عزارادی حسینیه اعظم اشاره کرد و گفت: ارادات مردم استان زنجان به امام حسین(ع) قابل توصیف نیست و در سالی که گذشت علیرغم فشارهای مالی نذورات حسینیه اعظم نسبت به سنوات گذشته با افزایش ۲۰ درصدی مواجه بود.

در ادامه این جلسه هریک از بانوان حاضر در جلسه به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص توسعه امور بانوان حسینه اعظم زنجان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز