خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان خبرداد:

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان گفت: روز گذشته طی چند عملیات جداگانه در بازرسی از منزل متهمان در مجموع ۱۴کیلو و۲۰۰گرم مواد مخدر که شامل ۱۰کیلو گرم حشیش و۲کیلو و ۲۰۰ گرم تریک بود کشف کردند.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان گفت: این متهم با قاچاقچیان مواد مخدر در «استان البرز» در ارتباط بوده و با تهیه مواد مخدر در اوزان بالا با همکاری سه عضو دیگر این باند اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح استان زنجان می‌کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ مخترا شیر محمدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه و ترک که در زنجان فعالیت داشت توسط پلیس متلاش و از اعضای این باند ۱۴کیلو مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ شیر محمدی در این زمینه گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعالیت یک باند تهیه وتوزیع مواد مخدر که در سطح شهرستان زنجان فعالیت داشت مطلع شدند افزود: با اطلاع ازفعالیت این باند تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز وماموران دریافتند عضو اصلی این باند فردی به نام «ح - ع» که سابقه دار در زمینه قاچاق مواد مخدر، شرارت وزورگیری است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: با این اطلاعات اعضای اصلی این باند توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند تا موجب کشف این باند شد.

این مقام مسئول انتظامی در زنجان در این زمینه اظهار داشت: این متهم با قاچاقچیان مواد مخدر در استان البرز در ارتباط بوده وبا تهیه مواد مخدر در اوزان بالا با همکاری سه عضو دیگر این باند اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح استان زنجان می‌کرد.

سرهنگ شیر محمدی تصریح کرد: روز گذشته طی چند عملیات جداگانه در بازرسی از منزل مته‌مان در مجموع ۱۴کیلو و۲۰۰گرم مواد مخدر که شامل ۱۰کیلو گرم حشیش و۲کیلو و ۲۰۰ گرم تریک بود کشف کردند.

وی با اعلام اینکه در این زمینه یک دستگاه خودرو پراید ویک دستگاه موتور سیکلت توقیف شد گفت: چهار عضو اصلی این باند دستگیر، جهت سیر مرداحا قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز